Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-10, 22:25   #11
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klesskapet ditt ...

Svigerinna til sambo har fått en del klær av meg de siste årene. Det er klær jeg har spart på i håp om å passe igjen, men innser at kroppen har forandret seg og at det ikke lar seg gjøre selv om jeg har gått ned 13 kg.
Noen poser har også gått i UFF kontaineren rett over gata.
En del har forsvunnet fordi jeg har sett at det blir helt feil på meg og dermed bare hadde blitt hengende i skapet som fyll.
Prøver nå å være kresen på det jeg kjøper og det jeg har brukes til det er utbrukt.

Vi har ikke stor plass til klær, jeg har 4 hyller i skapet og deler hengestanga med sambo. Har en malm-skuff med ullundertøy og treningstøy og 2 små skuffer til sokker og undertøy. Når vi flytter får vi et skap hver, men det blir vel ikke mer enn vi har for øyeblikket så.