Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 22:39   #168
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg tror at om barna kommer hjem fra utenlandstur og ikke vet hvilket land de har vært i, så har ikke dette blitt nevnt så altfor mange ganger.

Jeg syns det er naturlig å snakke om landet, språket + se på kart og bilder i forkant (å glede seg til turen er som kjent halve moroa), snakke om landet når man er der (Jammen fint her i England!, Som de kjører fort her i Italia! etc), lære et par gloser på språket samt fortelle gud&hvermann om hvor man har vært og hva man har gjort når man kommer hjem.

Da er det nær sagt umulig å glemme navnet på landet, liksom.

Nær sagt umulig, men likevel helt mulig. :erfart:

Jeg har en sønn som brukte evindelig tid på å forstå forskjellene på land og by og verdensdeler og landsdeler. Han kunne mye om plassene vi var på, men å navgi de var komplett umulig for han.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat