Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-10, 21:03   #164
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.797
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Geografisk ignorante foreldre?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og av det slutter du at INGEN barn lærer NOE som helst av ferieturer? :forvirret:

Nei! Jeg bare husker godt den forrige diskusjonen hvor det var et enormt fokus på at barn lærte så masse på ferie. Så leser jeg denne diskusjonen, og her var det mange som var opptatt av at det ikke er nødvendig å lære noe spesielt på ferie. Derfor syntes jeg det var litt morsomt - i og med at det er samme forum. Men det trenger jo absolutt ikke være de samme brukerne. Så som sagt - bare noe jeg trekker på smilebåndet av.

Forøvrig kan jeg bidra med egne erfaringer: Mine barn lærer masse på ferie. Vi er to lærere og har dermed aldri mulighet til å reise på "billigtidspunkter". Dermed kommer de aldri til å bli tatt ut av skolen for å ha ferie. Så jeg er "ja takk, begge deler"-innstilt. Ferie er lærerikt, skole er lærerikt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat