Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-10, 12:35   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.890
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg aner ingenting om denne saken, ei heller hvordan ulike sykehus opererer. Det jeg derimot vet, er at sannhet er relativt for dem som er involvert, og det kan godt være at denne familien oppfatter det slik, og det er hjerteskjærende.

Enig. Jeg synes dette virker helt hinsides, men har jo ingen holdepunkter for å mene noe i den ene eller andre retningen. Jeg vet dog at man i krisesituasjoner kan bli irrasjonell og oppleve ting annerledes enn man vanligvis ville gjort.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv