Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-10, 22:32   #385
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Etter to Knerten-bøkerpå rappen for eldstemann, er vi nå i gang med Narnia-bøkene.Vi har lest tre kapitler i den første boka, og til min store glede, synes han det er kjempespennende. Bare så kjipt at vi legger barn annenhver kveld - jeg får jo ikke fulgt med. Jeg får snike meg til å lese meg opp innimellom.

Minstemann har fått dilla på en bok med Æsops fabler, så nå leser vi om musa og løven, bjella på katten, haren og skilpadda med mer til like stor glede hver kveld. Og får han sjansen, gjenforteller treåringen historiene med stor innlevelse. Men han vil ikke høre om gutten som ropte "ulv ulv" - den liker han ikke, uvisst av hvilken grunn.

Det er moro å lese!