Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-10, 13:45   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Borte VS hjemme (Konfirmasjon)

Takler du det hvis regnet kommer? Jeg spør fordi søsteren min giftet seg utendørs og var et vrak i tiden før bryllupet. Hele dagen ble ødelagt av hennes bekymringer omkring været (som heldigvis viste seg å være grunnløse).

Jeg synes det som gjest er mye hyggeligere å være hjemme hos familien enn på et klubbhus, men det betinger jo at vertene ikke er superstressa av situasjonen.

Jeg ble konfirmert 9. mai for *host* noen år siden og da var det så varmt at vi satt på verandaen og nærmest rant bort, så det kan være veldig varmt.