Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-10, 19:10   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bli gammel og bo på hjem

Da bestemor endte på "hjem", så var det i alle fall alt annet enn kald mat og ensomhet. Det var mye verre når hun var hjemme. Pappa tok jo vare på henne så godt han kunne, men han skulle jo helst leve sitt eget liv også (i perioder så måtte han være hos henne dagen lang). Hjemmesykepleien som hun hadde krav på var det ikke mye av. De førte opp han som var innom i ti sekunder for å leve mat som "besøk av hjemmesykepleier".
På hjemmet så var det alltid folk, ble hun syk så slapp hun å slepe seg til alarmen sin, og hun behøvde ikke lage sin egen mat.

Det største problemet var vel at det tok for lang tid før hun fikk plass. Bortsett fra det var hun strålende fornøyd.

Fengsel kan jeg ikke uttale meg om. Jeg har ingen bestemødre som har vært i fengsel. Så vidt jeg vet.
:notere på lista over ting jeg må finne ut av: