Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.
Vet du hva bina, jeg sier ikke dette for å være slem eller frekk, men det kan være lurt å ikke basere sine meninger kun på bruddstykker. Det kan være smart å utforske litt på hva som kan være mulig(e) sannhet(er), det gjelder selvsagt ikke bare i denne saken. Når du uttaler deg som om du vet den eneste sannheten (ja, slik oppfatter jeg det du skriver her), er det vanskelig i alle fall for meg, å ta deg seriøst. Da blir jeg flåsete og skriver svar til deg som jeg gjorde ovenfor. Beklager.
Det er klart du sier det for å være både slem og frekk, hva ellers skulle være grunnen? Du trenger da ikke beklage det?
Jeg mener oppriktig at det er ikke nødvendig å kjenne alle konflikter og vite hvem her som var på NM tidligere, hvem som er der nå, hvem som har kranglet i fortiden og så videre. Sannheten? Den kommer an på øynene som ser, og f.eks i denne tråden vil jeg tro at Line og Mim ser svært ulikt på sannheten.
Ut i fra reaksjonene å dømme så tror jeg at jeg traff spikeren mer på hodet enn jeg først var klar over. 
|