Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-07, 21:13   #295
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Vet du hva bina, jeg sier ikke dette for å være slem eller frekk, men det kan være lurt å ikke basere sine meninger kun på bruddstykker. Det kan være smart å utforske litt på hva som kan være mulig(e) sannhet(er), det gjelder selvsagt ikke bare i denne saken. Når du uttaler deg som om du vet den eneste sannheten (ja, slik oppfatter jeg det du skriver her), er det vanskelig i alle fall for meg, å ta deg seriøst. Da blir jeg flåsete og skriver svar til deg som jeg gjorde ovenfor. Beklager.

Det er klart du sier det for å være både slem og frekk, hva ellers skulle være grunnen? Du trenger da ikke beklage det?

Jeg mener oppriktig at det er ikke nødvendig å kjenne alle konflikter og vite hvem her som var på NM tidligere, hvem som er der nå, hvem som har kranglet i fortiden og så videre. Sannheten? Den kommer an på øynene som ser, og f.eks i denne tråden vil jeg tro at Line og Mim ser svært ulikt på sannheten.

Ut i fra reaksjonene å dømme så tror jeg at jeg traff spikeren mer på hodet enn jeg først var klar over.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat