Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-10, 21:48   #22
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Når naboen kommenterer rompa di

Hvis noen av mine naboer hadde kommentert rompa mi hadde jeg fortalt det til kona! Hvis de er morsomme er det flott, er de kleimete er det kvalmt. :fasiten på alt: (Tror de selv at de morsomme og de bare er kleimete er det et helvete. Jeg kan forresten havne i siste kategori selv av og til ... )

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Plystring syns jeg bare er gøy. Det er ikke vår før bygningsarbeidere plystrer på en.

Her må det da være snø hele året, da!

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Tror neppe noen av mine naboer kommer til å kommentere rumpa mi med det første - han ene mistenker jeg å være psykopat og han andre er meget stillferdig og androgyn

Du kan jo lage din egen spinnoff: "Har du en psykopat til nabo? Hva gjør du hvis han kommenterer at det er fint at bedene dine er nyoppspadde fordi at det da blir så mye lettere å grave ned ting?"

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 10-04-10 kl 21:53. Årsak: leif
him er ikke aktiv   Svar med sitat