Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!
Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.
Jeg synes det er veldig bra at man her kan få tips om hvordan man skal legge om kostholdet og ikke minst - at man kan lære nye måter å lage mat på.
Kjempefint og uten tvil et godt initiativ for mange.
Likevel blir det for meg helt absurd at man skal rakkes ned på fordi man ikke alltid har tid, lyst eller kunnskapene til å følge dette til punkt og prikke?
Jeg ser ikke at det er noe motstridende i å legge ut tråder som dette også, egentlig...
Jeg personlig har helt klart en ambisjon om å lage mer mat fra bunnen, og mange av tipsene har jeg plukket opp her.
Likevel er det ikke alltid det lar seg gjøre og jeg nekter å stå med en bitter følelse av dårlig mor når jeg en gang iblant lager saus fra Toro.
DET er det jeg synes er jåleri - å ikke innse at et totalt regime ikke passer for alle. 
Å, nei "dårlig mor"-argumentet. Jeg forstår ikke at noen kan ha det inntrykket at det dreier seg om et totalt regime? Det er jo bare tull. Litt nyttig opplysning og mange gode råd og oppskrifter. Og det er det som er det fine med at alle er utstyrt med fri vilje, slik at man kan velge i hvilken grad, om noen, man ønsker å gjøre seg nytte av det eller ikke. Ingen grunn til bitterhet. 
|