Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-07, 12:09   #168
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Indisk Tandoori Chicken fra Toro. Anbefales!

Jeg synes det er veldig bra at man her kan få tips om hvordan man skal legge om kostholdet og ikke minst - at man kan lære nye måter å lage mat på.
Kjempefint og uten tvil et godt initiativ for mange.

Likevel blir det for meg helt absurd at man skal rakkes ned på fordi man ikke alltid har tid, lyst eller kunnskapene til å følge dette til punkt og prikke?
Jeg ser ikke at det er noe motstridende i å legge ut tråder som dette også, egentlig...

Jeg personlig har helt klart en ambisjon om å lage mer mat fra bunnen, og mange av tipsene har jeg plukket opp her.
Likevel er det ikke alltid det lar seg gjøre og jeg nekter å stå med en bitter følelse av dårlig mor når jeg en gang iblant lager saus fra Toro.
DET er det jeg synes er jåleri - å ikke innse at et totalt regime ikke passer for alle.