Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-10, 20:18   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitteplasser på konsert...

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg ville blitt rimelig irritert dersom jeg hadde kjøpt sitteplasser og den foran meg reiste seg opp og tvang meg til å stå også. Det hadde ikke vært aktuelt, for å si det sånn. Men hvis de foran deg reiser seg, må du jo gjøre det samme, da kan vel ingen reagere på det.

Nei. Altså. Da tror jeg at man definitivt får best utbytte av å se en eller annen musikkvideo hjemme i stuen.

Sitteplasser, Telenor Arena, Metallica? Herlighet, man kan ikke forvente perfect view, perfect sound og hvitkledd servitør med champagnecoolere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat