Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-10, 13:09   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere bestemt barnas antrekk til 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

..han er kanskje matros? Eller Gakk-gakk, som de kaller det?

Men han har ikke satt sin fot på en båt i løpet av denne tiden. Han gikk mye i matrosdress som liten også, jeg synes det er mye finere enn å kle småguttene som kopier av børsmeglere.

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Speidere i familien, hva innebærer det?

Opp i grålysningen for å heise flagg og spise frokost. Styrte hjem og hurtigskifte til toget, for så å levere to barn to forskjellige steder samtidig. Og i år kan jeg ikke slappe av etter toget heller, for da må jeg rett bort på skolen og starte rigging av lekene.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat