Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Og det er vel nettopp derfor dine utspill mot enkelte grupper og individer av samfunnet kan oppfattes som nedverdigende og empatiløse. Det er faktisk mennesker som blir direkte berørt av dine generell uttalelser, mennesker som frekventerer FP, så selv om du føler at de ikke burde ta seg nær av det fordi du aldri ville gjor det, gjør folk altså det likevel. Det betyr ikke at du ikke burde sagt det, jeg sier det bare som en pekepinn på hvor sårheten kan komme fra.
Jeg skjønner at noen kan bli såret av generelle uttalelser, det har jeg allerede sagt, men jeg tror at et diskusjonsforum der man alltid skal være redd for at noen blir såret, hadde vært ganske kjedelig.
Til det andre dere diskuterte (litt lei av personangrepsaken nå ):Jeg tror jeg hadde kjent igjen Smilefjes, (fordi hun ofte skriver ganske lange setninger og innlegg) Skilpadda (fordi hun veldig ofte stiller spørsmål i sine innlegg; "mener du at...eller sier du at..." aC fordi hun skriver en god del engelsk og ting som "håkkei" som ikke så veldig mange andre skriver. Veldig korte svar, som NEI og JA, er ganske typisk for Sitron av og til. Dere andre hadde jeg neppe kjent igjen. Jo, kanskje Pelen, fordi hun av og til skriver litt svorsk. 
|