Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Opprinnelig lagt inn av Irma, her.
. Jeg synes å huske at du (etter min mening) innimellom har bikket litt i over i generaliseringer, og at du blir kjempeoverrasket over at noen lar seg provosere - noe som du da kanskje tolker at det blir tatt personlig. (At man lar seg provosere behøver nødvendigvis ikke bety at man har tatt det personlig.) For min del dreier det seg om kommunikasjonsmåte og diskusjonsteknikk.
Forsåvidt enig i dette. Noen lar seg "bare" provosere, mens andre helt klart tolker det jeg sier som et direkte angrep på dem.
Opprinnelig lagt inn av kie, her.
Når det er sagt så har jeg faktisk sansen for deg og synes FP ville ha blitt kjedeligere uten deg. Du er bare himla frustrerende å diskutere med noen ganger. 
Takk i like måte! (Og det var ikke spydig ment... ) Du er for øvrig den eneste personen jeg har "personangrepet" uten å ha blitt personangrepet først, men provosere meg grundig, det gjorde du...
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Jeg ser at Sitron er mye diskutert i denne tråden. Jeg liker det ikke helt. Jeg vil si noe.
Jeg syns ikke det stemmer at Sitron slipper så unna med alt. Tvert om. Jeg har ganske mange ganger lagt merke til at hun får pepper for ting som så en annen kan skrive rett etterpå og få for. Men ganske mange. Kanskje opp mot noen - ser ut til å irritere seg bare de ser nicket hennes.
"Jeg vil si noe...?" Er det ikke derfor vi er her? 
Sitron får mye pepper, helt klart, men spørsmålet er vel om hun får mye tyn i forhold til hvor mange ganger hun går over streken. Jeg synes ikke det. De som kritiserer henne er veldig sjelden noen av de profilerte, de forsvarer henne tvert imot, og det var vel det noen reagerte på? Jeg er for øvrig enig med deg i at vi kanskje ikke bør diskutere henne når hun ikke engang er i tråden. :slutter nåh!:
Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.
Jeg lurer på hvor mange brukere vi ville kjent igjen hvis alt utenom selve teksten ble borte? Jeg leser gjerne fp på mobilen og da ser jeg ikke nick samtidig som jeg leser tekstene. Det er få brukere som har nok særpreg til at jeg gjenkjenner dem.
Du ville gjenkjent meg. Jeg er hun som har minst fem i hvert innlegg.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.
Jeg har vært medlem omtrent siden starten, og jeg syns dette forumet er vanskelig å komme inn i. Jeg bruker det derfor som et tidsfordriv og skriver i de trådene jeg har lyst til. Så får det heller være at ingen kanskje leser det jeg skriver.
Jeg kjenner nicket ditt, og leser hva du skriver. 
|