Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-10, 17:05   #281
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Man kan reagere prinsippielt eller ut fra en norm om hvordan man ønsker at ting skal være. Man kan ha distanse til det man leser og skriver og ikke la alt gå rett inn eller tro at andre reagerer privat, i betydningen forsvar.

OK, du mente forskjellen på å ta ting personlig og å diskutere mer prinsipielt. Da er jeg med. (Jeg tenker jo at jeg svarer som privatperson - ikke f.eks. på vegne av jobben min eller noe sånt - selv om jeg diskuterer prinsipielt, det var derfor jeg ikke skjønte hva du mente.)