Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Er det så farlig å si hvem som er av de mest profilerte, da? 
Jeg tenker at Skilpadda, Esme, aC, Polyanna, Madam Mim, Skremmern, Smilefjes, Sitron, 007, Safran + noen til er ganske så kjente.
Nå kjenner jeg at jeg blr litt stolt her jeg sitter. Og smilefjes beskriver hvorfor:
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Nå ser jeg at jeg nevnes i et selskap med mennesker jeg ha den dypeste respekt og beundring for og det gjør meg utrolig glad og stolt. Tusen takk.
Jeg er nok ofte enig med en del av de nevnte brukerne, jeg vet at vi deler mange meninger. Men jeg vet også at vi er veldig, veldig forskjellige og at jeg er langt fra enig med dem i mye. Den dagen jeg blir like smart som Esme og like diplomatisk som Padda fortjener jeg medalje.
Jeg bruker forøvrig kun denne smileyen når jeg kommenterer i håndarbeidstråder, mat-tråder eller andre tråder der brukere viser hvor flink de er til ting jeg ikke kan.
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg registrerte meg ikke på FP for å få nye venner. (Jeg registrerte meg ikke for å få uvenner heller, for all del. ) For meg er forumet mer et tidsfordriv, noe jeg gjør i stedet for å se på TV, eller gjøre husarbeid (mest det siste )
Dette kunne jeg ha skrevet for noen år siden. Ordrett. I tillegg mente jeg at dem som møtte internettvennene sine IRL var asosiale nerder som ikke hadde noe nettverk.
I dag har flere nettvenner som jeg ser på som mine aller nærmeste venner. Jeg skravler like godt med dem IRL som på nett og jeg kan være både uenig og enig med dem. De er verken asosiale eller uten nettverk, men helt vanlige mennesker som bruker forumet som meg og deg, rine.
|