Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 17:47   #182
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg slutte med skumlesingen, så plutselig at Polyanna hadd skrevet noe mer. Altså: Jeg har vanskelig for å se at jeg har politiske grunnverdier som står milevis flertalet her inne, da kan du ikke ha lest innleggene mine nøye nok. Jeg blir ofte prvosert over naive, virkelighetsfjerne innlegg i f.eks sykelønnsdebatter (siden du tok det som eksempel) og da kan jeg gjerne sette ting på spissen og være ganske bastant, men sånn generelt har jeg aldri ytret noe ønske om å sulte ihjel halve Norges befolkning.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat