Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 17:09   #9
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Det beste med FP er jo at det er så mange sterke personligheter her. Selv om det er sterke grupperinger som støtter opp oim hverandre og innehar de samme meningene og den samme omgangsformen/sjargongen, så er det så mange ulike grupperinger og meninger at den totale dynamikken blir god og at diskusjonene blir engasjerte, morsomme og også til tider lærerike.

Man liker vel sjelden alle sider ved et menneske? Likevel har de fleste sider som man setter pris på, ofte etter hvilken setting man er i.

Jeg liker FP og vender tilbake hit fordi jeg vet at her finner jeg mennesker som våger si meningene sine, og for meg står det respekt av det, spesielt der noen våger gå andre veier enn flertallet, selv om jeg kan være helt uenig med dem i sak.

Dessuten liker jeg mennesker som våger være seg selv på godt og vondt, og det gjelder også på nett.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat