Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 15:59   #166
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Utover det så tror jeg det er mye båstenkning her inne ja, og jeg er enig i at noen bruker det veldig aktivt. Men det blir jo først et problem om man definerer seg selv som en som bare kan leke med dem som er i samme bås. Jeg for min del synes at det er kjempefint å leke med de som ikke er i samme bås, og hadde tatt min død om det bare var Hollywoodfruer her inne.

Så det du prøver å si her er at du ikke liker meg?

Jeg er helt enig med deg, jeg liker at vi er forskjellige her inne. Et annet sted (det eneste andre de siste årene) som jeg er en del på er alle like og så enige og det dreper gleden av å være der og det gjør meg smågal.

Jeg tror også at det ligger mye i det Polyanna sier, i hvert fall om man har møtt ganske mange på FP.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat