Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 15:22   #158
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og for å bryte dette "Noen", "Enkelte"-snakket: Jeg syns at brukere som Sitron, Mim, m.fl. bruker disse båsene veldig aktivt, og det kan rette seg mot brukere som rine (Hun Fæle Høyredama Som Vil Sulte Ihjel Syke Fattigfolk), Zöe og Jessica ("føledamer"), bina ("vriompeisen"), Milfrid ("Hollywoodfrue"), etc. (tar dere som eksempler fordi jeg føler at dere er klar over bås-settingen og ofte spiller opp rundt den og ironiserer over den selv).

Jeg bor ikke i Hollywood, jeg bor i Redneck-land!

Men når jeg tenker meg om, så klinger Hollywoodfrue bedre.

Men altså Rine er rød politisk, er hun ikke?? Jeg mener da vitterlig at jeg har vært i litt sånn med henne politisk en gang. (dæven, det er gøy med smilefjes!) Hun er bare en litt sånn streng rød. Eller er det gullfisken som snakker nå?

Utover det så tror jeg det er mye båstenkning her inne ja, og jeg er enig i at noen bruker det veldig aktivt. Men det blir jo først et problem om man definerer seg selv som en som bare kan leke med dem som er i samme bås. Jeg for min del synes at det er kjempefint å leke med de som ikke er i samme bås, og hadde tatt min død om det bare var Hollywoodfruer her inne.