Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-10, 12:56   #45
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.201
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det jeg hovedsakelig reagerer på i tråden er fine sitater rundt forumets prinsipper, der det overhode ikke reises tvil om at dette fungerer og er tilstrekkelig i alle tilfeller. Det blir litt for PK og selvgodt i mitt hode.

Tja. Det er godt mulig jeg er selvgod, altså - men jeg synes prinsippene er fine, og jeg synes de fungerer fint. Det betyr ikke at jeg tror eller mener at alt er kjempefint alltid, eller at det ikke finnes uheldige utslag av den linjen vi har valgt. Eller, for den del, at det ikke finnes enkeltpersoner som kommer uheldigere ut nå enn de kanskje ville gjort dersom forumet ble drevet på en annen måte.

Som en parallell: Jeg ser masse problemer med demokrati som styreform også, og det finnes mange individuelle, uheldige utslag av det prinsippet, men jeg synes likevel det er det eneste prinsippet man "kan" ha som grunnlag for et moderne land. Og jeg synes det er viktig og bra nok til at det fortjener store ord og festtaler. Men jeg er veldig enig i at man ikke skal avvise all kritikk, eller feie alle problemer under teppet, med henvisning til at prinsippene er så fine. Og det er kanskje det du også mener, apan?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat