Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-10, 19:18   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Greit at barna velger kort utdannelse?

Både ja og nei. Jeg vil selvfølgelig at de skal velge det de har lyst til, men ser jo at en del av yrkene som "bare krever fagbrev er lavtlønnede og "tunge" yrker, og ville vært redd for at de ikke ville trives med det i lengden. Samtidig er det jo nok av høyere utdanninger med elendig lønn og høy arbeidsbelastning (førskolelærer og sykepleier f.eks) Jeg ville heller at min sønn skulle blitt prosessoperatør enn sykepleier,f.eks. Lønnen ville vært mye bedre og den fysiske belastningen mindre. Det er med andre ord ikke bare lengen på utdanningen som avgjør.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat