Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-10, 23:18   #75
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hverdagskjoler

Dele adressen i London? Jeg ante egentlig ikke hva dette var - sant å si trodde jeg at skjørtet jeg kjøpte for to år siden, var svenskdesignet. Jeg elsker det; det er veldig meg! Nå ligger det her nystrøket(!) og klart for morgendagen.

Googling tyder på at det fantes en butikk på Grünerløkka som førte Skunkfunk, i alle fall så sent som 2008, men den er kanskje borte nå ..? Jeg lurer litt på om jeg kan ha sett noe sånt i en sidegate til Markveien, inn mot elva - ved siden av den fine butikken som selger Cream og disse danske merkene, Blossom. Må sjekkes ut!

Sist redigert av Bluen : 22-03-10 kl 09:50.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat