Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 21:24   #55
Hønni

Hønni sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte skifter du hånd-håndkle?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg skjønner ikke helt en liten ting: Man vasker seg og er ren på hendene før man tørker seg på håndhåndkleet. Eller hur? Da blir jo ikke håndkleet akkurat skittent i løpet av en dag, i alle fall ikke hos oss hvor vi er tre personer som vanligvis er på jobb/barnehage.

Problemet ligger i at en tar på kranen med skitne hender, vasker seg, og tar så på kranen hvor bakteriene sitter og venter, og så tørker man seg på håndkleet(grunnen til at jeg bruker papirhåndklær til å slå av vasken med når jeg skal pumpe meg til morsmelksentralen, for dit skal ingen av bakteriene som sitter å dingler på kranen være med. Men der er det jo ekstra strengt da... ), eller som Desembermamma nevner; at hendene ikke var godt vasket i utgangspunktet.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat