Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 09:39   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.941
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Født med surrogatmor fra India - etisk dilemma? (vg)

Opprinnelig lagt inn av OlaDunk, her.

men naturen hadde "sagt" i fra at genmatrialet her er rett og slett for dårlig,(med dårlig utvalgte ord).

Det tror jeg er den kjipeste måten å omtale CP på noensinne. Spesielt siden CP som oftest skyldes fødselsskader (så sånn sett var også VG-artikkelen upresis).

Såvidt jeg skjønte var det ikke genmateriellet det var noe galt med - da hadde jo også det å bruke en surrogatmor vært like risikabelt - men en medisinsk tilstand hos mor. Eller kanskje jeg misforsto?
Da skjønner jeg godt at de ser seg om etter alternativer, siden prematuritet og høyere risiko for skader på barnet er en direkte konsekvens av denne tilstanden hennes.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat