Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-07, 11:41   #10
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Verdens minste leiebil

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ringte inn og sjekket. Har jo ikke sjangs i havet til å få med meg alle barna på en og samme gang.

Å neida, det var kun polo som fulgte leieavtalen. Skulle jeg ha større så måtte jeg betale 100 kr dagen ekstra. Så da får jeg bare overleve med den lille poloen. Lurer på om jeg skal knyte vogna fast på taket når vi skal avgårde.

Jeg ringte til forsikringsselskapet mitt, og sa at når jeg opprettet forsikringen så hadde jeg gitt beskjed om at dersom jeg trengte leiebil så måtte jeg ha en tilsvarende bil. De hadde visst ikke fått det med seg, men valgte å tro meg så da fikk jeg heldigvis ut en større leiebil uten å måtte betale ekstra.
Det hadde tatt seg ut om jeg skulle ha levert varer med en liten polo.