Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 22:35   #46
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har vurdert å motta egg fra en annen kvinne, da ligger det liksom litt i pakken at jeg selv ville donert også.

Tydeligvis ikke

Kanskje jeg hadde stilt meg annerledes om jeg ikke hadde hatt den historien jeg har med ufrivillig barnsløhet. Selv om man kanskje skulle tro at "de i hvert fall vet hvordan det kjennes ut og dermed bør være mer villige til å hjelpe andre i samme situasjon" tror jeg dette ofte bikker motsatt? Jeg er absolutt ikke noe større person enn at ingen andre skulle få oppleve barnelykken med mine egg/min kropp om jeg ikke fikk oppleve det selv, og nå er det liksom blitt sånn at jeg er blitt skikkelig hol på barn og fint kunne funnet på å fått 10 stykker bare fordi jeg endelig kan.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat