Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 19:34   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Osloboere og t-banebrukere

Men det er vel slik at banen som går til Ullern and beyond skifter fra bakkestrøm til overledning et sted ved Montebello? Og at den derfor tar seg en mini-break og strømmen blir tatt? Og ved Ullern så må man vel krysse banen også ..

Og når det gjelder bommen ved trikken på Lilleaker så tror jeg den tar mer liv enn den redder .. makan til tussete kryss. Stappe inn et usikret fotgjengerfelt midt oppi trikkekaoset ...

Er planovergang at det går i flere plan, og at man krysser med bro? Eller kalles det planovergang når sporet stenges av med bommer når toget kommer?

Jeg har forresten krysset Bergensbanen noen ganger - da er jeg for øvrig vettskremt mens det pågår.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat