Tråd: Pesto?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 19:27   #14
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pesto?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Persille er også godt som pesto, har jeg hørt. Men hvor lenge holder hjemmelaget pesto seg? Kan det fryses? Fankern, jeg må snart få kjøpt ny food processor, føler jeg har mistet en arm.

Persillepesto er også godt! Jeg vet ikke om den kan fryses, men den kan i alle fall fylles på glass med et ekstra lag olivenolje på toppen (viktig!), da holder den seg noen dager (en uke?) i kjøleskapet i alle fall. Man rekker uansett ikke ha den så lenge i hus.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat