Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 13:58   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du lest Knausgårds Min kamp?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men boka trenger jo ikke være dårlig fordi den tilfeldigvis er hypet? Jeg skjønner ikke helt den logikken.

Nei, absolutt ikke. Som regel er jo hypen for en grunn, og jeg likte godt både Wonderboy, De beste i blant oss og Stieg Larsson-trilogien sånn 2-5 år etter alle andre.

Jeg vil bare finne det ut i ro og mak, og ikke lese absolutt alt om boken midt oppi leseopplevelsen. Knausgård er jeg skeptisk til i forhold til at jeg syns ikke han virker så veldig kul rent personlig, og det gir meg enda mindre lyst til å lese bøkene hans. Jeg vet, jeg vet, det er ikke så veldig gode begrunnelser.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat