Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-10, 11:46   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor røff er leken på barneskolene, egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Iset: Hva syns du er "alvorlig"? Det er litt der jeg er, at jeg ikke helt vet hva som er "alvorlig" og hva som er "bare knuffing".

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg tenker at hvis alle er med på leken og syns det er gøy så er det en ting, men hvis noen syns det er slitsomt så er det ikke greit, selv om det bare er litt knuffing.

Ja det er litt vanskelig det der, men jeg tenker som Glitter. Når det føles problematisk for et barn er det ikke greit. Derfor spør jeg ofte eldste om hvordan det er på skolen, og sier hun må fortelle oss det om hun ikke har det ok. Hun storkoser seg heldigvis på skolen, men jeg håper hun forteller meg det om noe skulle forandre seg. Mange barn går jo rundt og blir mobbet og har det vondt uten å fortelle noe til foreldrene.