Nå er det fullstendig uaktuelt å donere bort eggene mine, all den tid det er 50% sjanse for at de barna det blir ut av dem får en arvelig sykdom som ikke er noe særlig å ha. Jeg tror ikke noen ville hatt dem om jeg kastet dem etter dem . I tillegg legger jeg ganske så dårlige egg fant jeg ut da vi hadde prøverørsforsøk en gang i tiden (naturen forsøkte å si meg noe? ). I en hypotetisk situasjon hvor jeg la gode, friske egg tror jeg heller ikke at det hadde vært noe for meg. Verden er fryktelig liten og jeg hadde vært redd for at mine barn skulle ende opp med å innlede forhold til biologiske halvsøsken. I tillegg til at jeg nok hadde kikket ekstra på alle barn i en gitt alder og lurt på om det var mine . Hva mannen ønsker å gjøre blander jeg meg ikke opp i. Hans kropp, hans sæd . Det har imidlertid aldri vært noe vi har diskutert. Han sa en gang før vi fikk barna våre at han kanskje en gang kom til å føle behov for å få biologiske barn. Da jeg minnet ham på det etter at vi hadde fått eldstemann ble han poddesur og sa at nei, det hadde han aldri sagt og i alle fall ikke ment .