Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-10, 20:13   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Omregistrering

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Gjelder da forsikringen som står i hans navn fortsatt, eller må jeg snakke med forsikringsselskapet før jeg reiser på biltilsynet?

Det kan bli litt krøll med forsikring når bilen plutselig står med deg som eier, så jeg ville tatt en telefon til forsikringsselskapet etter omregistreringen for å få forsikret (pun intended) meg om at ting blir riktig mellom biltilsynet og forsikringsselskapet. (Jeg opplevde nylig at biltilsynet mente vi manglet forsikring på bilen, men problemet var at jeg hadde fornyet forsikringen samtidig som kona stod som eier av bilen, og forsikringsselskapet hadde ikke meldt begge navnene våre videre til biltilsynet. Ordnet seg kjapt med en telefon til forsikringsselskapet.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat