Tråd: Kuttelista
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-10, 12:55   #3
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kuttelista

Det spørsmålet blir alt for generelt. Før man kan fremme realistiske kuttforslag er man faktisk nødt til å ha en oversikt over absolutt alle de offentlige utgiftene. Dessuten vil kuttforslagene også i mange tilfeller ha økonomiske konsekvenser som strekker seg ut over det å spare inn penger i statskassen.

Jeg kan for eksempel si at jeg syns man burde bruke mindre penger på forsvaret. Men det vil få konsekvenser blant annet for de ansatte i forsvaret. Jeg kan hevde at man burde behovsprøve barnetrygden, men det vil kunne føre til økte kostnader i form av økt byråkrati.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat