Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 20:50   #31
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Hvorfor drikker du ikke"

Ja, altså, det er sånnsett potensielle grunner, men GRUNNEN med store bokstaver mangler. Og, det er altså sånne ting som det jeg skrev jeg fint kan svare, men likevel etterspørres GRUNNEN (til at jeg ikke har begynt senere, selv om jeg ikke begynte da jeg var 16) og det å ikke like tanken på å bli full... veeel, man trenger jo ikke bli full, jeg burde jo kunne drikke vin til maten, og det med å bruke penger på det? Her er jo drikken sponset. Og det er jo ikke nødvendig å bli fyllesyk. (Neida, for all del, sett en hittil-avholds til å drikke gratis rødvin til maten, og se om hun ikke blir full (antar jeg kanskje ikke tåler så mye? Ikke herdet på noe vis, lita og tynn er jeg også) og får hodepine neste morgen...) Sånn går nå dagene.

Men egentlig, skulle det være nødvendig å forklare kolleger jeg ikke har så mye med at jeg var venneløs i ungdommen? Om min personlige uvelfølelse ved tanken på å miste kontrollen? (Akkurat den føles svært privat, jeg unngår i det lengste å snakke om akkurat det) eller understreke min sunnmørske gjerrighet (ved å ikke ville bruke penger på å bli full?) Og om jeg så liekvel gjør, likevel mangle GRUNNEN?