Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 10:34   #10
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.091
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor skal man ikke velge Emmaljunga Duo Egde?

Jeg har en Emmaljunga Cerox med løs hardbag. Det kan kanskje være et alternativ hvis du ikke går for Edge. Den har mindre bag, men Ceroxen er mer en sportsvogn, lettere og lavere tyngdepunkt. Jeg synes den har god kalesje og er romslig og god. Den har sikkert utviklet seg videre siden jeg kjøpte min også, for min er 5 år gammel.

Jeg vet mange også synes denne er tung, men jeg må innrømme at jeg synes mange veldig lett synes vogner er tunge... Jeg hadde ingen problemer med det, selv om jeg skjønner at det finnes lettere vogner.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat