Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 10:14   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.469
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor skal man ikke velge Emmaljunga Duo Egde?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Vi har Edge, men har ikke begynt å bruke den ennå, så jeg veit ikke hvordan vi kommer til å trives med den. Den kan slås sammen med understellet på (har akkurat prøvd), men festene til kalesjen er i veien, så den måtte jeg nappe av. Jeg tror det burde gå å presse den litt sammen mens man trekker styret over, men jeg ville ikke ta i noe særlig. Vi har for øvrig classic-understell og ikke sport; så styret på vår kan ikke vippes over.

Motargumentene jeg har funnet går stort sett på at den er tung, men det har ikke så mye å si for vår del. Vi ville ha ei stødig vogn med bag som kunne brukes lenge, siden vi satser på mye utesoving. Dessuten bor vi på landet, og trenger ei vogn som kan trilles i forskjellig terreng. Om vi trenger å frakte den i bil har vi god plass i bagasjerommet, og den er ikke tyngre enn at jeg klarer å lempe den inn og ut selv, så jeg tror valget passer oss bra. Jeg er mer skeptisk til sportsvogndelen, som visstnok har merkelig tyngdepunkt, men det blir nok uansett ei lettere sportsvogn etter hvert.

Du må ta av kalesjefestene for å legge sammen vogna?

Det er vel ikke veldig mye bedre enn å måtte ta av bagen eller?
Enda et godt argument for å ikke velge den vogna.

Jeg solgte bugabooen jeg hadde av samme grunn.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat