Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-10, 22:52   #188
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Vi bor i en ganske så nøytral og "firkanten" tomansbolig, uten noen som helt spesiell still på eksteriør. Hva er lov da? En står kanskje litt mer fritt, for her passer det måde med en moderne still og en mer klassiskmodere stil.

Hvor vi havner er ikke godt og si. Vi har hverfall lyse møbler (sofa,stoler) mot mørker møbler (bord, hyller ol). Jeg/vi liker kontrasten dette gir. Ellers så er det hvite vegger med minst mulig på de uten at det blir nakent noe jeg like. Og har forsåvit. Synest faktisk en bar vegg er pent

Bare vegger i et "vanlig" hus synes jeg er kjedelig, om det er flere av dem. Men ofte fint i et stooort hus, der man kan ha noen bare vegger.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat