Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 23:05   #84
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man ha en helt gjennomført stil i hjemmet? Har du det?

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Nja.
Jeg er typen som skifter stil en del da?!
Da vi flytta inn hadde vi stort sett bare mørke møbler. Nå har jeg lyst til å ha det meste lyst (eik, hvitt, lys grå etc). Så jeg er i en endring egentlig.
Men en sånn ren type stil har jeg ikke. Ikke minimalistisk, ikke maks heller. Men blanding av nytt og gammelt (arv).

Jeg er også i endring, ja. Da vi bygget huset syntes jeg hvitt var støgt, og vi hadde derfor brunish farge på lister pluss ditto dører. Kjøkkenet ble i bjørk. Nå synes jeg plutselig hvitt er så mye finere, så her forleden ble alle listene malt hvite, og kjøkkenet skal få hvite dører etter hvert (pjaktisk med Ikea, så slipper man ikke skifte hele kjøkkenet når man blir lei).

Det ser helt annerledes ut nå enn det gjorde da vi bygde for 11 år siden, og en skal ikke se bort fra at det endres mer etter hvert .

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat