Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 21:51   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Jeg tror jeg vil få en kjempefordel av å ha kjørt halve vinteren med Bumper-boots, de er stive, tunge og veldig varme. Jeg skal snart gå over til converse og ser for meg at det er som en slags høydetrening, eller plutselig ta av vektene rundt bena når man trener eller noe.

Det er helt jævlig føre nå og jeg tenker at jeg virkelig får maks ut av kjøretimene siden det er så glatt, vanskelig og dårlig sikt, smale veier, digre dammer, dype spor, løs snø oppå is og hva har du... Jeg skal ha glattkjøring neste uke og må visst skynde meg å ta teorien.

Jeg merker på kjøringen om jeg har sovet lite og hadde en ræva kjøretime denne uken etter to knusegode...Jeg klarte ikke å planlegge godt nok, ignorerte en fotgjenger, rotet det forferdelig til i et filskifte, klarte ikke å se et skilt som visstnok skulle være lett å se, blablabla. Men rundkjøringer er jeg blitt helt konge på.