Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-10, 12:07   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du som har vært i en situasjon der du har måtte kontakte et begravelsesbyrå

Jeg har aldri vært nødt til å forholde meg til begravelsesbyråer, men for meg er det naturlig å bruke nett for å få finne informasjon, så jeg ser for meg at jeg hadde gjort det i en slik situasjon også, sammen med eventuelle anbefalinger.

Det kan sikkert være nyttig å skrive litt punktvis om hva man kan være behjelpelige med, de aller færreste har god kjennskap til hele prosessen rundt en begravelse, og hvor de ulike ansvarsområdene ligger.

En oversikt over hvilke begravelsestradisjoner man kan hjelpe med er også nyttig, hvertfall i byer med innbyggere fra ulike kulturer.

Pris er fint. Jeg liker steder som opplyser om pris, og nedprioriterer dem jeg må bruke masse tid på å finne ut om slikt i andre sammenhenger.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat