Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-06, 21:46   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er såpass klar over at jeg er materialist at jeg ikke kan nekte for det.

Liker ikke å se at mine unger er dårligere kledt enn andre, men helst bedre. Og da snakker jeg om praktiske klær, om ull og ordentlige sko. Ikke Levi's og Katvig.

Liker at vi har ordentlige møbler og annet interiør "på utstilling", selv om det i hovedsak handler om min/vår smak.

TV, datautstyr, mobiler, stereoanlegg og andre duppeditter er helt uviktig.
Bare det funker.

Så jeg kan vel trygt si at jeg er materialist, men kun på de områder jeg har personlig interesse i.
Jeg syns likevel ikke at jeg nevner eller fremhever disse tingene til andre. Liker bare å vite for meg selv at det er okei, og så regner jeg med at folk har øyne.

Ved nærmere ettertanke har jeg skrytt uhemmet av OTH-vogna mi, som var den første i Bodø. Følte meg veldig overlegen der ja.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat