Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-10, 21:58   #12
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Renault Grand Scenic - noen med erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

2010-modellen er ny ja. Det er ingen hemmelighet at Renault er biler med mye feil når de blir eldre. Jeg sier bare at jeg hadde aldri kjøpt en 5 år gammel Scenic som har gått såpass langt. Tipper at den du ser på ikke er skiftet reg.reim på? Da er det 15000,- ut så fort du har fått bilen om ikke 90 000km service er tatt og reg.reim skiftet.

Jeg syns ikke 90 000 er så mye på en 2005 modell jeg Men nå kjører vi MYE på ett år. Denne har skiftet reg. reim jo, på service, som den akkurat har vært inne på. Fulgt alle servicer, og historikken er plettfri. Men her er fakta at vi har ikke råd til å kjøpe 2010 modell. Men jeg skjønner poenget. Vi får se.. det er egentlig ikke så mye poeng å poengtere at nytt er best, vi vet det. Men vi driter ikke penger

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Problemet blir at etter 5 år er reklamasjonstiden ute, og det blir raskt frekvente dyre reperasjoner....

Skal man så kjøpe nytt nå tror jeg nok man likevel om 5 år får et over snittet høyt verditap.

Helt nytt er uaktuelt. Det var derfor jeg lurte på om noen kjente til denne bilen Men jeg tar poenget, Renault er tydeligvis ikke tingen...

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat