Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-10, 12:04   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.061
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Idretter med slankepress

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Datteren min var fire år da hun gikk på ballet. Vi fikk beskjed av instruktøren om at vi burde finne en annen idrett til henne fordi hun var for klumsete og tung. Jeg må innrømme at jeg ble lettet da jenta selv ikke ville mer.

(Vi la selvsagt inn klage på nevnte instruktør.)



Dette er veldig langt unna noe jeg tror vi vil erfare på den balletten snuppa går på. Jentene er i alle størrelser og prestasjonene deres varierer ekstremt, men det er ikke så farlig. Alle fikk plenty av skryt på den oppvisningen vi var.

Blir det sånn, så nekter jeg henne tvert å fortsette. Hun er bare 5 år, så jeg håper det er lenge til det blir en problemstilling. Ballett er heller ikke hovedsatsningsområdet til den danseskolen, og det hjelper nok litt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat