Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-10, 11:24   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken serie skal jeg se nå da?

Jeg veeet! Torchwood er jo faktisk blitt kalt "24 with aliens" og det synes jeg stemmer ganske bra, i grunnen.

Jeg må forøvrig alltid vente til nesten alle episodene er ute før jeg kan se 24, for jeg dauer av hver episodeslutt, det slutter alltid så sinnssykt at jeg ikke kan vente en hel uke på hver episode, i tillegg til alle de amerikanske pausene osv. Så jeg og mannen min har alltid måttet vente minst til episode 18-19 er ute før vi begynner å se det fortløpende.