Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 13:32   #10
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nordmenn sutrer seg til sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Når det er snakk om at de som er sykmeldte skal få mindre penger og slike ting, så rammer det jo de som er syke. Jeg synes det er litt skremmende om det blir sånn at leger ikke "tør" sykmelde lenger også.


Jeg synes det er en God Ting. (Ikke at jeg tror det kommer til å skje så store forandringer, dessverre, men..) De som virkelig, uten noensomhelst tvil, trenger sykemelding, kommer uansett ikke til å bli rammet. Og blir noen få promille utettferdig rammet av en evt. ny ordning, ja så synes jeg faktisk det er verdt det likevel.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat