Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 21:34   #535
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

jeg har de i 39, og de er godt romslige ved tæerne ihvertfall. Men jeg kan ikke bruke alt for tjukke sokker i dem. Jeg har slanke legger som disse støvlene kler perfekt.

Kjenner dette med skiftende smak, men for min del kom det etter at jeg sa opp jobben min "her var jeg søt og elegant, og hva fikk jeg ut av det ? vonde føtter og misundelige kolleger". Der hvor jeg før fikk power-vibber av å gå i høye hæler, får jeg nå power-vibber av å være litt tøff.

*tilføyer at jeg brukte dem ikveld med tynne bomullstrømper, og da var de faktisk for store*

Bu huu. Da blir det kanskje ikke noen støvletter på meg da. Kan ikke ha veldig store. Jeg har bestilt 37 og bruker normalt mellom 36-37, og 38 vil se snodig ut på 160 meg. Jeg kan alltids ha tykk såle i, men det må jo ikke se ut som jeg har *pailabber*.
Så i tillegg dette_
Please note that this item is big fitting and we would recommend that you size down by one size.