Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 23:29   #11
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Er jeg på tynn is nå, eller er mange budhister vegetarianere fordi de tror på reinkarnasjon, og at de potensielt kan ende opp med å spise bestefar om de spiser et dyr?

Halvveis flåsete, men seriøst spørsmål.

Helt sikkert.
Det er i allefall, etter det den stakkars lille hjernen min forstår etter å ha sett en eller annen dokumentar på DR2 for evigheter siden, grunnen til hvorfor slaktere er nederst på rangstigen.
Dødt kjøtt er dødt kjøtt, og siden sjelen (eller hva-det-nå-enn-er buddhister mener det er som går videre) ikke sitter i dødt kjøtt så spiser du jo ikke bestefar. (Hvorvidt dette betyr at det rent teknisk er helt ok å spise det døde kjøttet han etterlot seg når han sluttet å være bestefar til å begynne med vet jeg ei.)
Slakteren derimot tok jo kverken på'n. Slem slakter.

Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat