Tråd: AMK, Oslo
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-10, 23:05   #33
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.985
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: AMK, Oslo

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg sitter igjen med motsatt mening.

http://www.tv2nyhetene.no/her-er-hel...n-3100121.html

For en måte å snakke på når man vil ha hjelp. Skjønner at folk er i krise, men ærlig talt.

AMK kunne klart ha holdt seg til saken litt bedre noen ganger, men når jeg leste loggen ventet jeg stadig på hvor det virkelig ille skulle komme - men her var det etter mitt syn ikke AMK som tabbet seg ut. De trenger jo INFO!?

De fikk jo info. Både en, to og tre ganger - uten at de sendte ambulanse. Når det er sagt så er jeg helt enig i at det er helt uhørt med slik oppførsel og språk fra innringer også, men AMK trenger virkelig ikke å snakke så nedlatende heller.

Selv hadde jeg freaket helt ut om mamma lå på gulvet med hjertestans og AMK ikke sendte ut ambulanse. Ikke at jeg hadde klikket på samme måte, men jeg skjønner desperasjonen.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat